FAQ

 

 

 

 

 

VAREN JEG ØNSKET Å BESTILLE ER IKKE PÅ LAGER – KOMMER DEN INN IGJEN?

Nesten alle våre produkter inngår i vårt basissortiment. Dette innebærer at vi kan være midlertidig tomme for visse varer. Inne på produktet blir du tilbudt å fylle inn din e-postadresse om det du ønsker å kjøpe er midlertidig utsolgt. Da vil vi sende deg en mail så fort vi har fått varen inn på lager. Dette vil vanligvis skje innen to uker. 

 

JEG HAR IKKE MOTTATT EN ORDREBEKREFTELSE - ER BESTILLINGEN MIN BEHANDLET?

Hvis du har lagt inn en bestilling, men ikke mottatt en ordrebekreftelse - sjekk spam. Vi har lagt merke til at spesielt Gmail-tjenesten ofte vurdere vår e-post som spam.

 

KAN JEG AVBRYTE / ENDRE EN SENDT ORDRE? 

Ja, men dette forutsetter at vi ikke har rukket å sende pakken din. Ta kontakt med oss på kontakt@glammom.se så vil vi hjelpe deg. 

 

HAR DERE MOTTATT MITT VAREBYTTE / MIN RETUR? 

Det kan ta oss opptil to uker å behandle ditt varebytte / din retur, og vi vil ikke sende en bekreftelse på mottatt pakke fra deg. Vi vil derimot så fort vi har behandlet din henvendelse, sende deg informasjon om at din byttevare er på vei, eller at din retur er fullført, samt en oppdatert / kreditert faktura.  
VIKTIG - ikke sende tilbake pakken med Bring, men med Posten. Vi tar Ikke emot pakken som sendes tilbake til Bring, da dette resulterer i en kostnad for oss.

 

MIN FAKTURAS FORFALLSFRIST NÆRMER SEG – HVA GJØR JEG? 

Selv om Glam Mom har 30 dagers åpent kjøp, må fakturaen betales innenfor vår økonomipartner Klarnas tidsramme. Til å begynne med er denne på 14 dager, men du som kunde kan selv utsette forfallsdato med ytterligere ti dager. Totalt har du som kunde altså 24 dager på deg til å betale din faktura.

Om du venter på å få ditt varebytte, og din fakturas forfallsdato nærmer seg gå til Min Klarna og logg deg inn med mobilnummer eller epostadresse. Der kan du selv endre forfallsdatoen, og utsette denne kostnadsfritt med ti dager. Her kan du også se din kjøpshistorikk og håndtere dine fakturaer.

Har saken din tatt ekstra lang tid (ved at du for eksempel har byttet varer flere ganger) og de 10 ekstra dagene ikke er tilstrekkelig, anbefaler vi deg til å betale fakturaen for å slippe purregebyr. Så fort din henvendelse er behandlet, oppdaterer vi din faktura slik at din betaling stemmer overens med de varer du har kjøpt. Alternativt tilbakebetaler vi deg slik at din saldo stemmer overens med ditt kjøp/varebytte/retur. 

 

HVOR ER PAKKEN MIN? 

Leveranser til Norge vil ta mellom 5-12 arbeidsdager. Har det har tatt lenger tid enn det, ta gjerne kontakt med oss her, slik at vi kan hjelpe deg med å spore pakken din. Vær oppmerksom på at leveringstiden kan være lengre i løpet av kampanjer, samt ferier og feiringer.

 

KVANTUMSRABATTEN FORSVANT? 

På visse varer tilbyr vi kvantumsrabatt. Denne rabatten lar seg ikke kombinere med andre rabatter (ved for eksempel midlertidige tilbud eller ved salg). Legger du inn en rabattkode i kassen på varer med en slik kvantumsrabatt, vil systemet automatisk velge den rabatten som er mest fordelaktig for deg som kunde. Du kan ikke få rabatt på rabatten. 

 

JEG FIKK FEIL VARE / FOR FÅ VARER I PAKKEN – HVA GJØR JEG? 

Har du fått feil størrelse, feil type vare eller feil antall varer i pakken din, ta kontakt med oss på: kontakt@glammom.se Gi oss en beskrivelse av hva henvendelsen din gjelder, så vil vi løse dette omgående. Vi står naturligvis for fraktkostnaden dersom vi har gjort feil. 

 

KAN JEG BYTTE TIL EN DYRERE VARE? 

Ja, det vil gå bra. Du vil da få en mail av oss med våre bankgiroopplysninger slik at du kan overføre differansen. 

 

KAN JEG BYTTE MER ENN EN GANG? 

Vi vil at du skal være 100% fornøyd med ditt kjøp hos oss, så selvfølgelig skal du få bytte dine varer slik at du blir fornøyd. Legg merke til at ved et varebytte fra Norge, vil det være du som kunde som står for frakten både til og fra Glam Mom.  

 

Å REKLAMERE PÅ EN VARE – HVORDAN GÅR JEG FREM? 

Det er enormt viktig for oss at du som kunde er fornøyd med ditt kjøp hos Glam Mom. Så nøl ikke med å ta kontakt med oss dersom du ikke er fornøyd med kvaliteten på dine varer. 

Vil du reklamere på noe, så tar du bilde av det som er defekt og sender bildet/bildene til kontakt@glammom.se med en beskrivelse av din henvendelse. Glem ikke å oppgi ditt navn og ordrenummer. 

 

HVILKEN BH-STØRRELSE SKAL JEG VELGE? 

Besøk vår BH-guide. Der finner du god informasjon om hva man skal tenke på når man kjøper amme-BHer.

 

JEG HAR RETURNERT HELE BESTILLINGEN MIN, MEN LIKEVEL FÅTT EN FAKTURA. HVORFOR ER DET?
Selv om du har returnert alle varene, er det fortsatt du som kunde som står for frakten. Se vilkår og betingelser for frakt og levering. Dette for å kunne dekke kostnadene for administrasjon og personell som kreves for å pakke og sende hver bestilling. Frakten er 150 SEK (ca 108 NOK eklusive MVA) og betales uansett om du velger å beholde dine varer eller ikke. Hvis du betalt med faktura, vil du derfor motta en faktura for 150 SEK (ca 108 NOK), hvis du har betalt med kort vil du få tilbake beløpet for varerne, men ikke for frakt.

 

KONTAKT

Produkter
Kundeområde
   

Produsert av:  Wikinggruppen