Vi er et svensk selskap underlagt svensk lov og pakkene er sendt fra Sverige.

BYTTE, ANGRERETT & RETUR

Bytte eller returnere en vare er enkelt. Hos oss har du alltid 30 dagers returrett fra den datoen du fikk pakken din. Betingelsen er naturligvis at du ikke har brukt produktet, og det skal være uskadet og ha alle etiketter i behold. Vær oppmerksom på at truser ikke kan byttes eller returneres på grunn av hygieniske årsaker.
 
GJØR DETTE:

Merk at kunder i Norge, Danmark og Finland står for frakt både til og fra GlamMom.se ved bytte/retur. Franker og send varen til oss. Bruk den vedlagte returseddelen og beskriv ditt ærend. Ikke glem å fylle ut ordrenummer. Merk din returpakke med navn og ordrenummer på utsiden så går behandling av saken din raskere. Hvis retur/bytte-frakten blir høyere en 70 SEK sender vi et mail til kunden for godkjenning før vi sender pakken. Husk at det kan ta opp til to uker før vi har hatt tid til å behandle din bestilling. 

 

Pakken sendes til:

Yummy Mummy Sweden AB

Björndalsvägen 39

135 69 Stockholm

SVERIGE

Merk at du som kunde er ansvarlig for leveringen av retur-/byttepakken til oss. Kommer pakken bort på veien, er du som kunde økonomisk ansvarlig. Ved høy verdi på innholdet anbefaler vi derfor at du sender pakken rekommandert. OBS! VIKTIG - skriv på pakken att det er en RETUR och sende IKKE tilbake pakken med Bring, men med Posten. Vi tar ikke emot pakken som sendes tilbake til Bring, da dette resulterer i en kostnad for oss.

Vennligst bruke den opprinnelige fraktpåsen hvis det er mulig.

TILBAKEBETALING / JUSTERING AV FAKTURA

Hvis du har betalt med kredittkort, refunderes beløpet til det kortet som er brukt ved kjøpet. Har du betalt via Klarna, justerer vi din faktura/saldo etter at vi har fått tilbake varen. 

Selv om Glam Mom har 30 dagers åpent kjøp, må fakturaen betales innenfor vår økonomipartner Klarnas tidsramme. Til å begynne med er denne på 14 dager, men du som kunde kan selv utsette forfallsdato med ytterligere ti dager. Totalt har du som kunde altså 24 dager på deg til å betale din faktura.

Om du venter på å få ditt varebytte, og din fakturas forfallsdato nærmer seg gå til Min Klarna og logg deg inn med mobilnummer eller epostadresse. Der kan du selv endre forfallsdatoen, og utsette denne kostnadsfritt med ti dager. Her kan du også se din kjøpshistorikk og håndtere dine fakturaer.

Har saken din tatt ekstra lang tid (ved at du for eksempel har byttet varer flere ganger) og de 10 ekstra dagene ikke er tilstrekkelig, anbefaler vi deg til å betale fakturaen for å slippe purregebyr. Så fort din henvendelse er behandlet, oppdaterer vi din faktura slik at din betaling stemmer overens med de varer du har kjøpt. Alternativt tilbakebetaler vi deg slik at din saldo stemmer overens med ditt kjøp/varebytte/retur. 

Produkter
Kundeområde
   

Produsert av:  Wikinggruppen