Vi er et svensk selskap underlagt svensk lov og pakkene er sendt fra Sverige.


Bytte, angrerett & retur
Hos GlamMom.no har du har full bytte-, angre- og returrett hele 30 dager etter at du har mottatt produktet. Betingelsen er naturligvis at du ikke har brukt produktet, og det skal være uskadet og ha alle etiketter i behold. Alle våre truser/badeklær er plombert, så disse kan byttes/returneres så lenge plomberingen er ubrutt.

Ved bytte/retur: Franker og send varen til oss. Ved bytte sender vi deg din nye vare så snart vi har fått inn pakken din. Alle bytte varer sendes gratis, uansett hvor mange ganger du endrer. Imidlertid er det deg som kunde som er ansvarlig for returkostnaden til oss.

Pakken sender du til:

Yummy Mummy Sverige AB
Björndalsvägen 39
135 69 Tyresö
Sverige
 

Mark pakken med RETUR och send den med frimerker eller som rekommandert. VIKTIG - ikke sende tilbake pakken med Bring, men med Posten. Vi tar Ikke emot pakken som sendes tilbake til Bring, da dette resulterer i en kostnad for oss. Vennligst ikke oppgi noe beløp på tolldeklarasjonen, for å unngå misforståelser om at pakken er en retur.

Merk din returpakke med navn og ordrenummer på utsiden så går behandling av saken din raskere.

Bruk den vedlagte returseddelen og beskriv ditt ærend. Ikke glem å fylle ut ordrenummer. Hvis du har betalt med kredittkort, refunderes beløpet til det kortet som er brukt ved kjøpet. Har du betalt via Klarna, justerer vi din faktura/saldo etter at vi har fått tilbake varen. Merk at du som kunde er ansvarlig for leveringen av retur-/byttepakken til oss. Kommer pakken bort på veien, er du som kunde økonomisk ansvarlig. Ved høy verdi på innholdet anbefaler vi derfor at du sender pakken rekommandert.

Vennligst bruke den opprinnelige fraktpåsen hvis det er mulig.
 

TILBAKEBETALING / JUSTERING AV FAKTURA

Hvis du har betalt med kredittkort, refunderes beløpet til det kortet som er brukt ved kjøpet. Har du betalt via Klarna, justerer vi din faktura/saldo etter at vi har fått tilbake varen. 

Selv om Glam Mom har 30 dagers åpent kjøp, må fakturaen betales innenfor vår økonomipartner Klarnas tidsramme. Til å begynne med er denne på 14 dager, men du som kunde kan selv utsette forfallsdato med ytterligere ti dager. Totalt har du som kunde altså 24 dager på deg til å betale din faktura.

Om du venter på å få ditt varebytte, og din fakturas forfallsdato nærmer seg gå til Min Klarna og logg deg inn med mobilnummer eller epostadresse. Der kan du selv endre forfallsdatoen, og utsette denne kostnadsfritt med ti dager. Her kan du se din kjøpshistorikk og også pause fakturaer.

Har saken din tatt ekstra lang tid (ved at du for eksempel har byttet varer flere ganger) og de 10 ekstra dagene ikke er tilstrekkelig, anbefaler vi deg til å betale fakturaen for å slippe purregebyr. Så fort din henvendelse er behandlet, oppdaterer vi din faktura slik at din betaling stemmer overens med de varer du har kjøpt. Alternativt tilbakebetaler vi deg slik at din saldo stemmer overens med ditt kjøp/varebytte/retur. 

Produkter
Kundeområde
   

Produsert av:  Wikinggruppen